[size=x-large]Deuter Race X Air I[/size]
Cena: około 250zł
Waga: około 820 g.
[b]Wyposażenie:[/b]
– chowany uchwyt na kask,
– kieszeń na [url=/xoops/modules/wfsection/article.php?articleid=77][b]bukłak[/b][/url] z rzepem do podwieszenia. Pasuje tu bukłak DEUTER’a o każdej wielkości. Na ramieniu uchwyt do podpięcia rurki
– pas barkowy i piersiowy
– dwie kieszenie boczne z siatki
– kieszeń zewnętrzna zapinana na suwak, a w niej dodatkowe przegródki i jedna kieszonka z zapięciem na suwak – przydaje się do chowania kluczy, czy innych drobiazgów
– uchwyt do zaczepienia lampki
– odblaskowe logo Deuter
[b]System nośny:[/b]
Deuter Aircomfort System – system reklamowany jako redukujący pocenie się o 25%. Na czym to polega? Pomiędzy naszymi plecami, a tylną ścianką plecaka rozpięta jest na sztywno siatka, co umożliwia dość swobodną cyrkulację powietrza i odparowanie potu.
Pojemność: 14l.
Wymiary:
Wysokość: 44cm
Szerokość: 31cm
Głębokość: 21cm
Gwarancja: 24 miesiące
Kolory:
Czarno-srebrny, czarno-żółty.
Przeznaczenie:
Rower, Trekking, Skitouring, Rolki, Narciarstwo zjazdowe i biegowe
[b]Wrażenia[/b]
Jest to mały plecak w sam raz na maratony rowerowe, czy krótkie biegi, wszędzie tam gdzie nie potrzebujemy zabierać ze sobą za dużo rzeczy. Jest wykonany bardzo starannie z solidnego materiału, świetnie wykończony, od razu wzbudza zaufanie. Prawdziwie niemiecka robota. Nawet suwaki mają zapięcie na guzik, żeby przypadkiem się nie rozsunęły i żeby zawartość plecaka nie znalazła się nagle na ziemi.
Ciekawy pomysł na system nośny faktycznie umożliwia lepsza cyrkulację powietrza na plecach, co jest niemożliwe lub bardzo mocno ograniczne w innch plecakach. Tutaj po prostu nie dotykamy do właściwych pleców plecaka. Sprawdza się to bardzo dobrze na rowerze oraz przy bieganiu. Oczywiście pocimy się tak jak zwykle, ale pot ma miejsce do odparowania.
Niestety jak zwykle komfort i wytrzymałość rzadko idą w parze z niską wagą. Plecak przy 14 litrach pojemności waży aż 820 gram. Trzeba jednak pamiętać, że będzie on służył przede wszystkim na krótkich kilkugodzinnych rajdach czy zawodach.
Zarówno w czasie jazdy na rowerze jak i biegania, plecak leży dobrze, nie uwiera. Dzięki możliwości regulacji wysokości pasa piersiowego, można dopasować go do swoich potrzeb.
Rzeczą której mi brakuje w tego typu plecakach jest kieszeń na pasie
biodrowym, lub gdzieś indziej z przodu plecaka na coś do jedzenia podczas wyścigu. Boczne kieszenie z siatki są dość pojemne, jednak ciężko jest do nich sięgnąć podczas jazdy.
Wygodnym wyposażeniem jest chowany uchwyt na kask, który nieużywany nie plącze się niepotrzebnie za zewnątrz plecaka, tylko chowa się do małej kieszonki na spodzie.
Podsumowując jest to dobry plecak na krótkie i szybkie zawody – taki
plecak na bukłak powiększony o możliwość schowania dodatkowo kurtki, kluczy do roweru, kasku, jedzenia czy innych tego typu rzeczy. Doskonale wykończony, trwały i niezawodny, jednak trochę ciężki.
Z kolei jeśli chodzi o wyjazdy treningowe i całodniowe wycieczki, gdzie od anorektycznej wagi bardziej liczy się komfort i trwałość to możemy mówić o sprzęcie niemal idealnym.
[b]Zobacz również:
[url=/xoops/modules/wfsection/article.php?articleid=23]Salomon NRG Saver – plecak 20l.[/url]
[url=/xoops/modules/wfsection/article.php?articleid=61]Deuter Speed Lite – plecak 20l.[/url]
[url=/xoops/modules/wfsection/article.php?articleid=62]Quechua Diosaz 30 Raid – plecak 30l.[/url][/b]
Zostaw odpowiedź